Lliurament de premis del 5è Concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2014

El dia 6 de Juny de 2014 s'han lliura't els premis del 5è Concurs Planter de Sondeigs i Experiments 2014. Aquest concurs, que es convoca anualment, està adreçat a estudiants d'ESO i batxillerat i té com a objectiu principal despertar en els estudiants la curiositat per l'estadística com a eina fonamental en la recerca, tant en ciències experimentals com en ciències socials.

Un total de 139 grups van presentar la memòria del seu treball (la meitat dels inscrits), amb un total de 499 estudiants participants, provinents de 36 centres d’ensenyament secundari diferents, que han estat dirigits per 45 tutors i tutores.

Després de la lectura acurada dels treballs, el jurat ha triat els treballs guanyadors en cadascuna de les 4 categories del concurs. De forma addicional, el jurat ha considerat oportú fer menció expressa d’altres 12 treballs més, un d’ells amb menció especial.